dearelin

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Hiss & Diss!

Av Elin Pettersson - 12 februari 2012 20:29

Hiss:

Slalom, för det är så himla kul att åka ner för backarna. :D

Ian Somerhalder/Damon Salvator, för att han är så hiiiimla söööööt. :'3

Kreta, för det är så underbart där.

Systemkamera, för det är BÄST.

Diss:

När det där händer med strumpbyxorna, för att det är så drygt.. -.-

När pennan går sönder och det är din sista. -.-

Spindlar, eeeeuuuuw läskiga. :(

Folk som är utklädda till kaniner, usch, dom är jätte läskiga. >.<

 
 
Amanda timon thebest lundh ! ;)

Amanda timon thebest lundh ! ;)

13 februari 2012 07:29

tja, SYSTEM KAMERA ÄR BÄÄÄÄST!♥♥♥♥♥

http://a-manda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Pettersson - 2 mars 2012 10:15

Nu har  jag bytt blogg som jag har funderat över länge. Har bytt till blogg.se så det är lite anorlunda. Håller på att lära mig lite mer. Men jag vet hur man gör inlägg, lägger ut bilder, lägger ut videos och kollar komentarer. ;)   http://behi...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:53

Fotade idag i det awesome vår vädret! Bilderna vart bra, för att vara en vanlig digetalkamera. ;) Men ah, ENJOY. ;d                                 Komentera? :3   ...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:44


För ett tag sen körde vi hem Hanna. Vi åt hos dom innan vi åkte hem igen. Dagarna hon var här var gryma! As kul. Vi hade vårat lilla "schema" typ. ^^ • Hanna väckte mig • Vi ligger och latar oss lääänge • Går upp sitter en stun...

Av Elin Pettersson - 26 februari 2012 18:20


Hanna kom ju igår. Vi badade och kollade på "Poppins pingviner". :3   Och idag åkte vi till Erikslund och shoppade lite småttogott. Jag köpte en jeans shorta och ett linne, AS SNYGGA. Vart helt kär i dooom. ♥ Har inte bild på dom men ni ...

Av Elin Pettersson - 24 februari 2012 17:18


Äntligen sportlov!  Har gjort två prov och redovisat idag, jag förkänar verkligen en paus. ^^ Imorgon ska jag till stallet och sen kommer Hanna. :D Vi ska gå på bio, stan, spa och bada i vår utebadkar. As nice!   Sen vet jag inte riktigt va...

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år


Skapa flashcards