dearelin

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Äntligen anmäld :D

Av Elin Pettersson - 20 februari 2012 20:32

Har ju mejlat till en tävling men inte fått något svar. Väntade mer än en vecka!

Och idag kollade jag mejlen igen, och gissa vaaad?! :D JAG ÄR ANMÄLD. As nice, ååh. Längtar som in i bomben. :3

Men jag är typ redan liiiiite nervös. Det är ju liksom min första tävling, uuuuhh. xs

Aja, ska bli grymt kul!

aaah, det är bara två veckor kvar så, hehehehehehhe. ^^

     

 
 
Ingen bild

Laila39@telia.com

21 februari 2012 09:29

Lite nervis förstår jag att du är men LYCKA TILL
Det kommer no att gå fint

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Pettersson - 2 mars 2012 10:15

Nu har  jag bytt blogg som jag har funderat över länge. Har bytt till blogg.se så det är lite anorlunda. Håller på att lära mig lite mer. Men jag vet hur man gör inlägg, lägger ut bilder, lägger ut videos och kollar komentarer. ;)   http://behi...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:53

Fotade idag i det awesome vår vädret! Bilderna vart bra, för att vara en vanlig digetalkamera. ;) Men ah, ENJOY. ;d                                 Komentera? :3   ...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:44


För ett tag sen körde vi hem Hanna. Vi åt hos dom innan vi åkte hem igen. Dagarna hon var här var gryma! As kul. Vi hade vårat lilla "schema" typ. ^^ • Hanna väckte mig • Vi ligger och latar oss lääänge • Går upp sitter en stun...

Av Elin Pettersson - 26 februari 2012 18:20


Hanna kom ju igår. Vi badade och kollade på "Poppins pingviner". :3   Och idag åkte vi till Erikslund och shoppade lite småttogott. Jag köpte en jeans shorta och ett linne, AS SNYGGA. Vart helt kär i dooom. ♥ Har inte bild på dom men ni ...

Av Elin Pettersson - 24 februari 2012 17:18


Äntligen sportlov!  Har gjort två prov och redovisat idag, jag förkänar verkligen en paus. ^^ Imorgon ska jag till stallet och sen kommer Hanna. :D Vi ska gå på bio, stan, spa och bada i vår utebadkar. As nice!   Sen vet jag inte riktigt va...

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år


Skapa flashcards