dearelin

Alla inlägg under november 2011

Av Elin Pettersson - 27 november 2011 14:10

YES, imorgon ska jag praoa på Åkerby! :D

Kommer bli sjukt nice. Men jag kommer tyvärr då inte kunna göra några blogginlägg, kanske nån gång när jag inte sover över där. ;)

Ah, jag längar fett mycket. Vi kommer få träna hästar och mer. SHIT, vi ska träna alla hästar. :D As kul ju!


aja, när jag kommer hem ska ni få veta allt. ;)

SEE YAH!

 

Av Elin Pettersson - 27 november 2011 12:48

Kom nyss hem från Erikslund. Eller ja, vi var inte i shopping centret men vi var på Granngården och Hööks. :)

Jag o mamma kollade på vinter stövlar till stallet men vi hittade inga på Granngården, men jag köpte några Magic Bruch. :3

Och på Hööks hittade vi några sövlar, dom var inte så jätte sköna men aja.. Där köpte jag också en liten gullig tomteluva till Glanni. :D

Den ska jag ha nära jul o så, eftersom min o Idas medryttar dag är på julafton. x3

Han kommer bli göööllig. ^^

Sen åkte vi till mediamarket och köpte Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. :d

Vi har bara 1,2,3 på video (svenskt tal -.-) så, heh, vi har bara sista delen på DVD. x) Lite roligt bara.. ;p


Har tyvärr inte tagigt kort på grejerna men dom kommer väll vissas upp i anndra inlägg o så, heh. SES ♥

Cute. :3  

Av Elin Pettersson - 26 november 2011 18:34

Så sant så. ;)

Var i stallet idag, red en ganska kort bit men vi fick tydligen inte rida i skogen för att det är lerigt.. 

Jag o Ida red barbacka. 8D Heh, ja vi är galna i det. :3

Sen drog vi hem till Gulay för att få träffa hennes kanin ungar ocg hundvalpar! Aw, dom var as söta. :'3

När man kom in till valparna vart dom as glada! När man satte sig ner så attackarade dom en. Alla typ samtidigt. :D

Slickade i ansiktet, busade och sånt som valpar gör. Som sakt AS SÖTA! ♥

Ni ska få bilder på dom, sen ska jag bjuda på en liten rolig video i ett annat inlägg. x)

                       

Av Elin Pettersson - 26 november 2011 09:49

Igår efter skolan drog jag och Elin till stan för att se på bio, Breaking Dawn. :D

Vi skulle ta bion 18.45 och vi kom till stan typ vid två, så ah, vi fick vara där i några timmar. >.<

Vi åt kina mat, MUMS, super gott. Och vi köpte Chai Latte, det var helt ok.:) 

Men vi gick mest runt på stan och ja.. Det var lite lång tråkigt, men det var väll kul att kolla i affärer så länge.

Sen tillslut var det dax för bion! :D

Den var super bra, spännande osv. :3 Nån mer som ska eller har sett Breaking Dawn? ^^

Aja, här kommer bilder. ;)

         

En dag man måste göra om. ;)  

Av Elin Pettersson - 23 november 2011 20:56

Vi hoppade inte, vi tränade fyrgång. Asså skritt, trav, tölt och glopp. ;)

Vi skulle rida barbacka, så ja det var ju bara bra eftersom det var ju det jag ville. :D

Jag satt bra och hade balans. ^^

Men Glanni var lite trög idag, seg o så. Jag var också lite seg men jag var trött. >.<

Det var kul iaf och när jag kom hem så badade jag. :3

Jag har laddat ner lite låtar, Emily Osment. :)


aja, see yah! 

 

Av Elin Pettersson - 23 november 2011 16:12

Yes, om typ en timme far jag till åkerby. :)

Vi kanske kommer hoppa idag, annars så ska vi ha fyrgång. ;) Om vi kommer kö fyrgång blir det barbacka. 8D

Heh, jag vet. Jag älskar att rida barbacka nu. ^^

Längtar . :3 Glanni väntar på mig. ^^

Det är lite tråkigt att Glanni blir riden före mig för då är han svättig o ja.. Det är roligare om man får börja rida, plus jag tycker att det är lite synd om honom. Får rida två hårda pass på raken. :/

Aja, det är väll bra ändå. >.<

Skriver hur det gick när jag kommer hem. ;)

 

Av Elin Pettersson - 22 november 2011 16:15

Japp. Skolan var tråkig som vanligt..

Men slöjden är helt okej, vi syr korsstygn. visst det låtar tråkigt, men det är inte så tråkigt. ^^


Jag längtar sååå tills i morgon och lördag! Då blir det stallet såklart. Och då blir det barbacka. WIEHO! :D

Llängtar också till nästa vecka då jag och Ida ska praoa hos Jannicke på Åkerby, fan vad gött, huh? :3

En hel vecka i stallet, vilken dröm. 8D

Gulligull. :3  

Av Elin Pettersson - 20 november 2011 11:58

Idag blir det nog en väldigt lång slapp dag..

Fast jag skulle vilja göra något skoj men jag är så ont magen så jag tror inte det. xc

Kommer nog sitta framför datan och kanske läsa lite hela dan. Inte lika kul, menmen. xo


Tänkte kanske komma med lite hiss o diss senare idag, men vi får se om jag kommer ihåg eller om jag orkar. x)

Bjuder på en rolig LOL bild. :d

lol. cx  

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards