dearelin

Alla inlägg under november 2011

Av Elin Pettersson - 20 november 2011 11:56

Här kommer två videor från igår när jag och Ida hoppade diken barbacka. :)

Dom första hoppen som vi inte filmade så hoppade dom större, så på videorna så hoppar dom lite mindre, heh. cx

Aja, njuuut!

Ida och Svala. :)
 
   Jag och Glanni. :)

Av Elin Pettersson - 19 november 2011 20:06

Kom hem från stallet för nån timme sen. :)

Jag och Ida red barbacka och jar märkte att jag har blivit så mycket bättre på det! Jag kommer rida barbacka ofta nu. :D

Sjukt roligt. ♥


vi red Hagby, sen lite bredvid en åker där Glanni fick fart och sen genom skogen hem. ^^

I skogen, på stigarna, var det så himla lerigt så vi red i skogen. Så kom vi fram till diken, så vi hoppade dom. :D

Så roligtm måste bara göras om! Och då ska jag våga hoppa det stora, MÅSTE! xd


Min kamera hade inte frysit ihjäl så nu har jag några bilder att bjuda på. ;) 

           


Sötaste Glanni

    

 Hoppa diken!





  Ida hoppar diken med Svala!

     

       

Suddiga bilder, jagvet. Men det var sjukt kul idag, måste göras om!

Av Elin Pettersson - 19 november 2011 10:42

Snart ska jag dra till sköna gröna Åkerby. :)

Jag och Ida planerar att vi ska rida barbacka. Men vi kommer rida en lugn tur. ^^

Men det som är jobbigt att åka ut till stallet nu är att det är så kallt. >.< Händerna fryser ihjäl! Uschuschusch...

så har jag glömt min kamera i stalllet, den har typ legat där i snart två veckor, skulle inte förvåna mig om den har frysit ihjäl. xc


Aja, om den inte har gjort det så kommer bilder när jag kommit hem. ;)


Sötaste heesten i världen. :3

Av Elin Pettersson - 18 november 2011 18:07

JA. :D

Är så glad, längtar feta mycket. ^^

Kommer bli spännande och as kul att se den nya säsongen. :D



VD in my ♥  

Av Elin Pettersson - 14 november 2011 18:14

imorgon är det öppet hus på skolan. :)

Det betyder att vi har hela dan ledig imorgon! :D Fast klockan 5 ska vi till skolan för att ah, vara där. xc

Jag ska ha svenska eller engelska med Olle -.- Fan vad tråkigt.

Jag vill ju ha slöjd eller något kul. x(

aja, ska vara där till 8 tror jag, suck. Men ah, kanske kommer lite bilder, vet inte om jag kommer få med mig kameran. >.<

Vi får se. ^^ SES

Bjuder på en bild på mig, heh. xo

   

Av Elin Pettersson - 13 november 2011 16:38

Idag är det farsdag. ^^

Ingen har väll glömt det hoppas jag? :d

Hela min familj gick på en "farsdag" promenad vid björnön och fikade lite. :3

Det var fakdiskt kul. :)

Såklart fick han kramar och sånt, heh. ^^ Min pappa förkänar det. :D


Grattis på farsdag världens bästa pappa! <3


SES ;)

Av Elin Pettersson - 10 november 2011 16:05

Ah, glömde skriva om gårdagen om rid lektionen. ^^

När jag kom så frågade Jannicke om jag ville rida Kyndill. :3 Och ja varför inte, sa jag. (:

Jag fick rida Kyndill och han är latare än Glanni, jag lovar! Men jag fick världens fart på honom! :D

Dom som jag har sett rida honom har nästan inte änns fått upp honom i galopp, men jag fick upp honom i snabb trav och galopp. c:

Men tölten var jätte seg, han töltar verkligen sakta. >.<

Aja, men han var lydig och framåt och allt var toppen! Jag gillar Kyndill, men Glanni är ändå lite bättre. ;)

Bild på sötaste Glanni. ♥

Har ingen bild på Kyndill, men ni kommer säkert få se en förr eller senare. ;) CIAO. 

Av Elin Pettersson - 8 november 2011 16:19

Nu har jag gått i skolan i två dagar och allt har varit helt ok. Har väll varit väldigt trött, men annars var allt som vanligt. ;/

Har inte fått några nya läxor så det är ett plus, men jag måste verkligen plugga. xc

Ska nog göra det snart, tror jag, antagligen.

Jag ska i alla fall göra hkk läxan, den är tills i morgon, så ah. CIAO. ;3

 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards