dearelin

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Elin Pettersson - 7 december 2011 20:45

Yes. Kom nyss hem från stallet. Rid avslutning. Sad. :(

Men det var en toppen lektion! Det var bara jag, Nora o Johanna. De anndra kunde inte komma, buhu. ._. 

Jag o Nora red barbacka. Det gick toppen! Vi hade slalom och ett litet hinder. Det var rätt halt så vi fick hålla oss på spåren där de andra hade ridit. Glanni var framåt o lyssnade bra. Eller inte hela tiden. Som vanligt när han inte ser några av sina kompisar framför sig så, ja, då tar det stopp. ^^

Men det var jätte kul. Kul att hoppa barbacka fast jag skulle velat hoppa lite högre. Vi kanske hoppade 30 - 40 cm. :/


Aja, toppen kväll men nu ska jag slänga mig i duschen. HEJDÅ.

 

Av Elin Pettersson - 7 december 2011 20:39

När jag gick upp i morse var det första jag såg (typ) var att det var massa snö utanför. :D

Snacka om glad jag blev! Det snöade hela dagen och det var ju kramsnö också. ^^

Fast kramsnö har sin nack del.. Då i skolan så har alla snöbolls krig så dom tar ju in snöbollar också. Så man kan typ bli träffad när som helst, det är lite läskigt. xc

Minns själv förra terminen när alla kastade snöbollar. Då fick jag en hård snöboll på tinningen så jag hade ont i huvudet ganska länge. >.< Inte kul, ajajaj..


Men jag älskar  snö! Man jag åka pulka, skidor. ÅÅH, älskar pulka o skidor. ^^

Fast hatar kylan. :(

Aja, tog två bilder nu när jag kom hem. Checka. ;D

 

Nice, assöööö. :D  

Av Elin Pettersson - 7 december 2011 16:03

snart ska jag dra till åkerby. Det är sista lektionen nu. :( Lite dåligt. Men jag kommer ju ut på lördagar. ^^

Ska snart åka så har lite bråttom men jag skriver mer senare idag. CIAO. <3

 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards