dearelin

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Elin Pettersson - 4 december 2011 21:08

Okrar inte med skolan.. >.<

Vi har faktiskt praoat en hel vecka. Vi eller iaf jag o Ida har slitit som in i tusan! Så vi borde få en veckas ledigt. xo

Men nääee, det får vi inte. :(

Tror jag kommer börja gå upp halv 7 så jag hinner platta håret och få mer tid till kläder o sånt. :3 Annars brukar jag gå upp 7, men aaahh.. Drygt kommer det att bli men tja.. vill man va fin får man lida pin. ^^ Eller något sånt, jao. ;o


Är redan trött men ska ta o se på ponny akuten på datan nu. Nice, det är i repris från sesong 1 men den är bra, jag kommer ju inte ihåg så mycket heller. Yes, samtidigt kan man ju alltid käka lite marsmallows (stav). :D

 

Av Elin Pettersson - 4 december 2011 16:56

Har en ny header + design. Heh, designen är inte så speciell eftersom den bara är vit. ^^

Men gjorde en liten jul header, för snart är det ju jul! :D


Komentera vad ni tycker? :3

Av Elin Pettersson - 4 december 2011 11:22

JA. :D as glad jag äär!

innan jag åkte på prao beställde vi lite kläder till mig. ^^

är as nöjd av det jag fick, det är skit snygga kläder. :D

tog viljan och tog kort på plaggen för att vara lite sneeell. ;)

     


as snygga grjoor. :D  

Av Elin Pettersson - 4 december 2011 11:01

Yes, nu ska ni få veta vad vi gjorde i fredag. Och min medryttar dag jaoo. :D


Fredag: Vi kom tillbaka då mockade vi lösdrifterna. Sen satt vi och smörjde sadlar o träns hela dan! Och då menar jag hela dan! När det blev typ mörk var vi ett gäng som red iväg. ^^ Ingen lång tur direkt.. Jag red Erpur och är gick toppen. :D

Sen sovde vi ju över från fredagen till lördag eftersom vi hade medryttar dag. ^^

Då var vi ett gäng som red iväg till sandgroparna där man kan bada. Men vi skulle ju bara klättra. ;)

Så skulle vi galoppera upp för en sand backe, det var ganska lång. Sånt tycker Glanni är as kul så när han ser alla fatta galopp så bockar han säkert typ två - tre gånger sen sätter han full galopp och typ skenar upp för backen. Sen skulle vi ta samma backe igen då var vi några som väntade lite där nere för vi ville ha mer fart. Sen när vi släppte lite på tyglarna så skenade alla iväg. Ida på Svala var galopperade lite föra oss och vi skenade om henne. XD

Det var as kul! Den sista sand backen vi skulle galoppera upp för där bockade Glanni igen. :D

Han brukar inre bocka, det är bara mig han har gjort det med. x) 


Jag har några bilder från när jag o Ida gjorde pannkakor tills Jannicke kom hem. :3

     


hejdååååå^^  

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards