dearelin

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Elin Pettersson - 9 december 2011 16:47

Hissar Tv 6 för att alla bra pogram går där. ;)

Hissar Harry Potter för att det är en grymt bra film!

Hissar PonnyAkuten för att det är bra o man lär sig saker samtidigt som man tittar. ^^

Hissar magrutor för det är för sexigt. x3


Dissar lakrits för det är ääääckligt. >.<

Dissar matte för att det är så otroligt tråkigt o jobbigt!

Dissar slask för det är slaskigt o blött. :(

Dissar dockor för att de är grymt läskiga. xo 





Av Elin Pettersson - 9 december 2011 14:36

Äntligen fredag!

Varför är fredagar så nära måndagar och varför är måndagar så långt ifrån fredagar? O.o

Sånt håller mig vaken på nätterna. ELLER INTE. nämen, där har ni något att fundera på. ^^

Nu har jag fått allt överstökat. Prov o läxförhör, POFF, försvann. ^^ Inge mer sträss. :3


Nu ska jag bara slappa hemma o imorgon bär det av till åkerby. :D

Planerar att rida barbacka och ta den första galoppen i snön. KUUUL. ♥

Sen ikväll blir det Vampire Diaries! Måste se förra avsnittet som jag missa på datan. Men det typ går inte. >.<

Men jag tänker inte missa dagens, nonono. får inte hända..!


Aja, kommer skriva mer senare. Kanske kommer med en hiss o diss eller något. då ska jag ha med bilder, jao. SES.   

Sötste ponni. <3    

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards