dearelin

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Elin Pettersson - 20 december 2011 20:26

Måste säga att jag saknar dansen. Saknar mest alla personer. Undrar när jag kommer få se dom igen? Det känns som att jag aldrig kommer få se dom iaf.

Skulle gärna vilja komma tillbaka men jag vill satsa mycket på ridningen. Det bästa vore om man kunde träffa alla på fritiden.

Saknar dom stort. ♥

Varje gång jag kom till dansen vart jag glad. Alla var så underbara!

Kommer nog inte börja igen. Men jag kommer helsa på så ofta jag kan. :)

   

aw. :'3

Saknar er polers. <3  

Av Elin Pettersson - 20 december 2011 15:51

Dagen var bra. Men jag har glömt mina nycklar så när jag kom hem kunde jag inte komma in.

Visste inte när Krille skulle komma hem och mamma o pappa skulle inte komma hem på länge. Jag satt o messade lite sen bad jag min kompis messa min mamma att hon skulle ringa mig. Asså jag har inga pengar på mobilen. xc

Hon ringde och hon kunde sluta tidigare. :)

Nu är jag inne, men jag satt nog dör ute i nästan en timme iaf, kanske längre. xc

uusch, ska aldrig glömma nycklarna igen... :(


Aja, ikväll ska jag till farmor. hon fyller år, yeaj. Grattis. ^^


Bye. x3

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards