dearelin

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Elin Pettersson - 24 december 2011 13:59

Kom nyss hem från stallet. :) Vi hade ju en liten julritt men jag kan säga att den blev inte så lyckad, iaf inte för mig o gulay. >.<

Vi red runt o sjöng för folk blablabla, sen när vi precis typ hade sjungt för några så hände det något o Gulay ramlade av, Saga som hon red skenade hem.. Då sa Jannicke att hon kunde hoppa upp på Glanni så vi skulle rida två. Gulay hoppade upp men det gick inte så bra då får Glanni damp/rodeo eller vad man nu ska säga o Gulay glider av och drar med mig. cx

Så ja, jag ramlade av idag. ^^

Glanni skenade och hem eller ah, jag o Gulay gick hemåt o de andra red vidare. Så hittade vi Glanni o Saga hos Gulay, heh. x3

Lite misslyckad tur men det var roligt sålänge det varade. Btw, vi red barbacka så ah...

Har några snygga bilder här. :)

 

Heh, jag o gulay. ^^


Nu kommer snart våra gäster o då ska vi kolla på Kalle Anka, sen göra allt annat man gör på julafton. :D BYE. 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards