dearelin

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Elin Pettersson - 25 december 2011 19:43

Har varit inne hela dagen.. >.<

Har suttit vid datan o spelar på min keybord. Lol, nu ska jag typ 3 låtar utan till. ^^

Ja, jag har inte äns kommit ur pyjamasen. xd Imorgon ska jag soooovaaaa länge, pappa väckte mig ju 9. :(

Jag har fett träningvärk i nacken/halsen och ryggen, o lite i benen. Det kommer väll mest från när jag ramla av. cx

Dagen har varit seg men bra. Jag har inte haft lång tråkigt eller något, heh. :3

Happ, kommer inte ens ihåg om vi ätit middag än? Nej tror inte det. xo

Nu ska jag fixa lite här så CIAO.

Av Elin Pettersson - 25 december 2011 09:57

Hann inte skriva något inlägg igår för det vart rätt sent så jag skriver det nu istället. ;)

Gästarna kom och vi kollade på Kalle Anka. Det var bra fast man har ju sett samma pogram i flera år så det är ju inte lika kul längre. Men jag måste säga att jag vart inte uttråkad under hela Kalle Anka stunden. ^^

Och Som nytt var ju Lejonkungen med. AH, älskar lejonkungen. Timon o Pumba är så söööta. :3

Sen var det dax för klapprna. Fick massa fina grejer. Är väldigt nöjd. ^^

Sen kommer några andra till middagen men tyvärr så hände det något... men ah, det ska vi inte prata om så vi går vidare till bilderna på mina klappar. :)

 

Ah, det syns inte så jätte mycket den första bilden men aja. Fick också en keybord. :D Yeaj, tack. :3


Ingen vanlig jul vi hade i år men det är en jul vi sent kommer glömma. ;) GOD JUL. 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards