dearelin

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Elin Pettersson - 28 december 2011 13:15

Renee kommer om typ en timme eller så då slipper jag sitta här o nörda. Man kan säga att det börjar bli drygt att lyssna på Hanna på skypa för hon bara babblar. Okej nej, jag skojar. Det är lite bra då slipper jag snacka och då behöver jag inte lyssna och sen kan jag bara lådsas som jag lyssnat. ^^

Heh, visst är jag en sneeell heest? :3


Har också städat mitt rum, inte sådär jätte noga men jag har plockat undan saker som är ivägen. :)

Planerar att byta om snart så fort jag för chansen. Liksom Hanna får damp så fort jag säger att jag måste göra en sak eller något annat. Hah, jajajaja. Sneell heeest var det här jaa. c:

lol!        

  


Av Elin Pettersson - 28 december 2011 11:54

hejhejhejhej. Idag halv 5 kommer tjejerna och ska ha lite filmkväll m.m Vi kommer bada i vårat ute "badkar" och äta på pizzarian. ^^ mums..

Vi kommer säkert sitta upp nästan hela natten o kolla på skräckisar o sånt. :3

Och imorgon ska jag och Ida till stallet men vi kommer säkert va as trötta. >.< Lite dåligt att vi ska till stallet efter tjejkvällen...

Sitter och skypar med Hanna, hon är lite weird.. nejmen, asså vi kommer nog sitta har länge, heh. cx


Skriver senare idag, SES.

Lol, diggar den här bilden. :)  

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards