dearelin

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin Pettersson - 31 maj 2011 19:09

Juppjupp ^^

27 grader O.O Sååå varmt! Men ändå såå härligt att värmen kommer fram :D

Det har ju liksom regnat i flera dagar och nu bah SOOOOOOL 8D

Idag slutade vi klockan 12.00 för vi hade ingen matte och jag och några till var klar med SO:n så vi slapp So:n också! :3

Nice va? c:

Tycker jag iaf! ♥


När mamma kom hem åkte vi till hälla och köpte lite stuff till Kreta :)

Bikiiini :D Snygg, huh? ^^     Keps :3

  Genomskilnings nagelack :)


Ha det gött igelkött O.o


Av Elin Pettersson - 29 maj 2011 11:40

Igår var jag, Reneé, Tessan, Elin, Linnea & Mariam på marknaden :)

Vi hade jätte kul :D Åkte typ alla karuseller förutom bebiskarusellerna då x)

Vi åt dom awsome goda våfflorna, såå goda :D *dräggel*


Jag och Reneé hade lovat varandra att vu skulle åka Freak out innen vi åkte, och vi gjorde det :D AAHH, så kul! ♥

  Den var sååå roliiig :DD


Sen vid klockan 3 så hämtade mamma mig och Reneé och hon körde oss till stallet :D

Reneé hyrde Tor och jag red Glanni ^^ Hästarna hade flyttat till sommarhagen så vi fick vara där ute och hålla på, heh, det var mysigt där ;)

Vi red en ganska lång väg, men många bra galoppsträckor :D

Tor stack iväg med Reneé en gång och då ville Glanni med ofc, så ja xc

Reneé tappade sin sko då XD

  Sunna :3   Svala :3   Sunna och Reneé :3   Alla stona :3   Reneé uppe på en sten :3   Dagur :3   Dagur :3   GLANNI! :3 ♥


En super lyckad dag

Av Elin Pettersson - 26 maj 2011 19:07

Hej :)

Har tänkt att visa lite roliga bilder från skolan som jag tog i onsdags x)

  heheh, :3   HAHAHHAHHAH, OMG! XD   XD

Emma x3  

  Mwohahah xp

mipmip cx  

   hehe :c  

  Mwihihihihih ^^     Klassen :D   HOPP! :D


Ses soon ;)

Av Elin Pettersson - 13 maj 2011 20:01

Asså VAFAAAAAN!!

Det är ingen Vampire Diaries idag! Istället har dom ishocky! Asså herregud, hur kan dom vissa det istället? o.o"

USCH! Hatar det :'c

Är ledsen nu   

 

Av Elin Pettersson - 13 maj 2011 19:05

Är det Vampire Diaries! :DDD <333

Såå bra, läängtar! :D

Kommer ni ihåg hur det slutade förra gången? Det gör inte jag :c

Kommer typ bara ihåg att Isobel dog... heh ^^


Aja, LÄÄNGTAAR!♥

  VD in my ♥

Av Elin Pettersson - 12 maj 2011 09:58

Gissa hur jag vaknade?! O.o

Jo, av ett BOOM! Snacka om att man blev lite små rädd XD

Men det åskar inte längre och solen har börjat komma fram :D


Men nu har jag sån otur att jag kan inte va med Ella :c

Hon är typ sjuk, så finns inte mycket jag kan göra...

Jag måste ju också skaffa mat, typ åka till pizzerian. Men nu har jag ingen att gå med :(

Jag vill ju liksom inte hå själv. *suck*


Jag för väll försöka få tag på nån :|

Av Elin Pettersson - 11 maj 2011 20:43

Juppjupp!

Imorgon är det studiedag :D

Så himla skönt enligt mig ^^ Tycker nog dom andra också ;p

Imorgon ska jag nog va med Ella, toppen det också! :DD

Jag hoppas hon och jag kommer sola och bara vara ute och chilla x3


Men nu är det så att det står i tidningen att det ska regna lite :c

NEJ FÖÖFAAN, det får inte regna...


aja, lite sol kanske? ;o

   

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards