dearelin

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Pettersson - 28 april 2011 20:06

Hej c:

Först och främst vill jag säga förlåt för att jag inte har skrivit på typ as länge...

Men det är såhär att det händer inte så mycket i mitt liv just nu, men jag får väll bara hitta på små roliga saker ;)


Här om dan tog jag lite fotton på blommor :3

  Okej, detta var kanske inte direkt nån blomm bild, men det var en fett brand "ravin" där O.o       En liten å eller vad man nu säger c:     Allvarligt den här bilden vart bra! :3  

Nice, huh? c;



Av Elin Pettersson - 22 april 2011 20:04

Det är inte Vampire Diaries idag :''(

Och inte nästa vecka heller! :''(

Asså ÅÅHHH, faan vad sämst!

Jag som har sett framimot VD jätte länge och nu bah, blööö :(

Säsongen är inte slut än så det kan ju inte ha slutat mitt i...

Ni MÅSTE hjälpa mig att hålla koll på när det börjar igen! ;o

PLEASE <3

 

Av Elin Pettersson - 22 april 2011 19:05

Börjar VAMPIRE DIARIES! :DDD5♥♥♥♥

YES! Idag missar jag det inte! ;DD

Det som slutade ganska spännande :)

Det slutade ju med att Elinas bilogiska mamma Isobel kom  hem till dom O.o

LÄÄNGTAAR!<33

 

VD in my ♥

Av Elin Pettersson - 21 april 2011 12:15

I tisdags hade jag, Reneé, Elin & Mariam tjej kväll :)

Vi var först hos Reneés mammas kusin, och de hade värsta lyx huset! Jag blev helt in love ♥.♥

De hade en bubbelpool utomhus med inbyggt musk :DD

I den badade vi :3 Och liksom eh heh *host* jag tappade min kamera eh i hehe vattnet >.< MEN DEN KLARADE SIG! :DDD

När vi hade badat åt vi taco och sen kollade vi på en och en halv film :)

Först hela "Oliver & gänget" och sen mindra en halva "Herkules" HAHAHAH, vet vi valde som två av typ 1000 filmer x)

Sen åkte vi hem till mig och kollade på två filmer.  c:

Aja här kommer bilder:

  Vi åkte lite på deras gå band innan vi badade :D  

  Poolen :3

  Missbildad STAR cx  

  Kvällen var super ;)♥

Av Elin Pettersson - 21 april 2011 12:09

Jag och Ella har tagit lite bilder på oss som vi gärna vill dela med oss. :)

Here they come :3

         Göölliga vi är :3


Av Elin Pettersson - 18 april 2011 20:53

Jag och Elin åkte till karamell gubben med mamma och köpte godis till våra påskägg :3

Elins godis blev perfekt med mycket godis, men mitt vart över fullt x)

Jag fick lov att ha en skål under när jag skulle öppna den för att det inte skulle ramla ner på gålvet :p

Så här ser det ut :)

  Över fullt ^^

Av Elin Pettersson - 18 april 2011 09:20

YES! Äntligen är det påsklov! :D

Nu har man tid till allt, nästan :)

Jag har kollar termometern nu på morgonen och det är över 10 + o.o (i skuggan)

Nice ;3

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska nig försöka få tag på nån kompis :>

MEEEEN när mamma kommer hem ska jag få tag på Elin och se om vi kan åka typ till coop och köpa godiiiis! För vi ska ju ge påsk ägg x)

 

GLAD PÅSK! ♥

Av Elin Pettersson - 17 april 2011 17:23

Idag var det dansavslutning för Marionetterna :)

Jag dansade bugg, men jag skulle ju ha dansat dubbelbugg oxå men Rebecka var sjuk! GUD VAD TRÅKIGT! När jag såg de andra dansa dubbelbugg där ville jag knappt se på! D:

Aja, buggen gick bra iaf c:


Jag hann inte ta så många bilder men två st blev det :)

     Det var kul, nu ses vi inte förren nästa termin ;(

Men det är en tävling kvar! :D *pust*

Men sen... HEJDÅ! :(


Hehe, bye ♥


Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards