dearelin

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

mer om praoo. ^^

Av Elin Pettersson - 4 december 2011 11:01

Yes, nu ska ni få veta vad vi gjorde i fredag. Och min medryttar dag jaoo. :D


Fredag: Vi kom tillbaka då mockade vi lösdrifterna. Sen satt vi och smörjde sadlar o träns hela dan! Och då menar jag hela dan! När det blev typ mörk var vi ett gäng som red iväg. ^^ Ingen lång tur direkt.. Jag red Erpur och är gick toppen. :D

Sen sovde vi ju över från fredagen till lördag eftersom vi hade medryttar dag. ^^

Då var vi ett gäng som red iväg till sandgroparna där man kan bada. Men vi skulle ju bara klättra. ;)

Så skulle vi galoppera upp för en sand backe, det var ganska lång. Sånt tycker Glanni är as kul så när han ser alla fatta galopp så bockar han säkert typ två - tre gånger sen sätter han full galopp och typ skenar upp för backen. Sen skulle vi ta samma backe igen då var vi några som väntade lite där nere för vi ville ha mer fart. Sen när vi släppte lite på tyglarna så skenade alla iväg. Ida på Svala var galopperade lite föra oss och vi skenade om henne. XD

Det var as kul! Den sista sand backen vi skulle galoppera upp för där bockade Glanni igen. :D

Han brukar inre bocka, det är bara mig han har gjort det med. x) 


Jag har några bilder från när jag o Ida gjorde pannkakor tills Jannicke kom hem. :3

     


hejdååååå^^  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Pettersson - 2 mars 2012 10:15

Nu har  jag bytt blogg som jag har funderat över länge. Har bytt till blogg.se så det är lite anorlunda. Håller på att lära mig lite mer. Men jag vet hur man gör inlägg, lägger ut bilder, lägger ut videos och kollar komentarer. ;)   http://behi...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:53

Fotade idag i det awesome vår vädret! Bilderna vart bra, för att vara en vanlig digetalkamera. ;) Men ah, ENJOY. ;d                                 Komentera? :3   ...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:44


För ett tag sen körde vi hem Hanna. Vi åt hos dom innan vi åkte hem igen. Dagarna hon var här var gryma! As kul. Vi hade vårat lilla "schema" typ. ^^ • Hanna väckte mig • Vi ligger och latar oss lääänge • Går upp sitter en stun...

Av Elin Pettersson - 26 februari 2012 18:20


Hanna kom ju igår. Vi badade och kollade på "Poppins pingviner". :3   Och idag åkte vi till Erikslund och shoppade lite småttogott. Jag köpte en jeans shorta och ett linne, AS SNYGGA. Vart helt kär i dooom. ♥ Har inte bild på dom men ni ...

Av Elin Pettersson - 24 februari 2012 17:18


Äntligen sportlov!  Har gjort två prov och redovisat idag, jag förkänar verkligen en paus. ^^ Imorgon ska jag till stallet och sen kommer Hanna. :D Vi ska gå på bio, stan, spa och bada i vår utebadkar. As nice!   Sen vet jag inte riktigt va...

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards