dearelin

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Elin Pettersson - 13 april 2011 21:02

Idag på ridningen så happade vi! :D

Det var fett kul, vi hoppade en o en på gården, en bana :)

Det gick bra, jag trodde inte Glanni ville trava och galoppera när han var själv på gården för han brukar stanna om han är först i när man rider ut och så. Men han gjorde det inte, han galopperade runt ganska snabbt! :DD

DUKTIGA GLANNI!♥


Vi hoppade ca 60 cm, fast det högsta vi har hoppat är då 70 cm c: KULKUL!


Reneé skulle ha följt med till stallet och ta kort på oss, men hon fick inte så det blev inga kort :(

Jag bujder på en annan bild som ni har sett förut istället ;(

 

Av Elin Pettersson - 13 april 2011 20:57

Idag hade vi lajv i en kyrka, det handlade om Franska revulitionen :)

Jag, Tessan, Elin, Martin och två till var gömda adelskvinnor/män och vi skulle leta efter nån som hette Liljan. Men vi fick inte vissa att vi var adelskvinnor, för det fanns sånadär som vill döda adels xo

INGEN kom på oss, vi är ju fett bäst! :D

Vi lurade en kille i min klass att om vi fick en "peng" var så skulle vi säga en som var adel, och då sa vi att det var en tjej fast hon var ju inte det. Men han gick på det ! :D HAHAH x)


Det var fett kul, det måste bara göras om nån gång ;)


Ursäkta men jag glömmde kameran :(

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards