dearelin

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Elin Pettersson - 15 april 2011 15:43

Om en kvart ska jag dra till discot :)

Jag har bytt om och det vart väll okej ;o

Hoppas det blit kul...

Jag kommer nog inte komma hem fförän typ 00.00 -.-'

Aja, jag ska inte glömma kameran! Försöka iaf! ;oo


Lycka till till klass 7A :D

Av Elin Pettersson - 15 april 2011 10:49

Bara för att vi ska ha disco idag så kommer jag missa VAMPIRE DIARIES! :''(

BUUHUU!!

USCH, hatar att jag missar det! Vill hellre sitta i soffan och se på det än att gå på discot...

Men jag får ju inte svika min klass ;(

Får väll se på datan eller på repriset i morgon då ;/ *suck*

 

VD in my ♥

Av Elin Pettersson - 15 april 2011 10:45

Idag har vi ah, det där saken som står i rubriken och då ska vi vara hemma eller på något företag och jobba.

Vi ska få in pengar till något, vet inte vad x)

Det är fett jobbigt!

Just nu har jag städat mitt rum, damsugit hela övervånigen... Så nu tycker jag att jag behöver en paus ^^


Fast det är väll bättre att vara hemma oc städa lite än att vara i skolan och dö av att plugga! o.o


Snart ska jag ner till stan och äta, MUMS!


Sen klockan 5 typ ska jag ner till skolan för då ska vi bästa 7A ha DISCO! :D

Fast jag har inte sån stor lust ;(

BYE!

Av Elin Pettersson - 15 april 2011 10:12

Igår efter skolen var jag med Reneé, vi tog massor med roliga bilder vi gärna vill dela med oss :)

Jag skulle ha gjort detta inlägg igår men datorn stängdes plötsligt av när jag laddade ner bilderna -.-

Aja, här kommer bilderna! :D

  Upp & Ner xc     SOOOOOOOL <3333   Snacka om att vi hoppas fett dååliiigt XD FAIL! cx   ASSÅ OMD! Det ser ut som jag sitter ner! FAIIIIL x2 ! XD   HAHAHAHAHHAHAH!!!! xd   aw :3 <3   ♥   WIIEE! :D   WIIEEIIEE   HOPP! :D       Reneé hoppar oxer! :D HHAHA, det gjorde jag oxå ;o


Snygga bilder va?! :D

HAHAH, aja vi SES! :D


Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards