dearelin

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Elin Pettersson - 1 januari 2012 20:44

Lol, random rubrik. ^^

Men iaf, jag har bara suttit här o chillat. Skypat med Hanna, kan avslöja att jag inte har klivit ur min pyjamas men det är väll ingen nyhet? x3

Jag har stor lust att shoppa nya saker, mest nya saker till stallet. ;p En ny ryktlåda skulle sitta fint och fixa mitt skåp som står i garaget. Men jag har ju ett fint skåp i stallet redan men jag vågar typ inte göra något med det eftersom jag det är Moas, heh. ;o

Men stallet imorgon, chill jao. Jag och Ida, har inte planerat vart vi ska rida men det kommer. Lika scary att det finns varg i närheten. Till och med Jannicke har skrivit upp på tavlan vad vi ska göra om vi ser varg eller om hästarna är rädda. xo


Aja, ska gå och se Harry Potter fången från azkaban. :3

 

Av Elin Pettersson - 1 januari 2012 11:39

Har du något nyårslöfte? Det har jag. Jag ska sluta knäcka fingrarna och ta skolan mer på allvar, lol. ^^

Tror inte det kommer gå så jätte bra, men jag ska säga er att jag har inte knäckt mina fingrar idag, även fast jag vill. xc

Men aja, har du något ? Släng in det i en komentar för jag vill veta. :D

 

Av Elin Pettersson - 1 januari 2012 11:24

Godmorgon allesammans! Nu är det 2012, yeah. cx

Jordens undergång.. ohno.. fast näe, det tror jag inte på. ;)

Efter stallet igår hade jag bråttom att duscha o fixa mig. Vi skulle typ ha varit där vid 6 men jag kom hem halv 7. xo

Men vi drog till Ella o hennes familj, vi hade det gött. Heh, fast jag och ella visste inte riktigt vad vi skulle göra. xc

Sen sköt vi ju såklart raketer! Försökte ta bilder, men bara några blev lyckade. ;p

       

Tog fler men dom vart inge bra. x)

Vi var där typ till halv 2 och sen sov jag till halv 12. :d

Nu ska vi njuta av det nya året, eller? xo


"Nytt åt, Nytt liv, Nya problem och Nya lösningar" 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards