dearelin

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Elin Pettersson - 21 januari 2012 18:15

Åkte till stallet vid halv 11. Tog in Glanni gov honom mat o hö. :) Medans de åt så mockade jag lösdriften, Amanda kom inte så jag fick mocka själv. :( näe, Nora var snäll och hjälpte. ^^

Sen åt vi själva sen red jag, Nora, Ida o Gulay iväg. Vi red Olle vägen det hade vi typ planerat sen förra veckan och det tyckte Jannicke va bra eftersom då kunde vi lämna några sadlar som skulle lagas eller stoppas om. c:

Så Ida fick ta Erpur's sadel och Nora fick ta Tor's. Sen bytte de mot Sagas och någons.. heh.. :3

Men Ida o Nora hade inga stygbyglar, kommer inte rikdigt ihåg varför men dom fanns inte med till sadlarna när som bytte.

Vi kom hem satte på hästarna täcke. Putsade, släppte ut som och mocka o sopa i lilla stallet. Medans vi väntade så "lekte" vi häst. Jag o Ida var dryga små problem ponnysar i en varsin box som gick runt runt som dårar och sparkade på box dörren m.m ^^ Och Nora var den som skulle uppfostra oss, men det gick inte så bra. ;o

Heh, det var faktiskt rätt kul. x)


Glömde kameran, förlåt.Ville gärna ta foton. xc

♥  

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards