dearelin

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Elin Pettersson - 7 januari 2012 18:13

Åkte till stallet vid halv 11, kom dit tog in Glanni och Dagur. Amanda kom inte så jag gav honom mat o hö, tog till o med en liten tur på honom. ;) Red själv ut på honom en liten sväng. Han var fin, men lite trög. Han gick fint och han var nyfiken, mwihiihi. :3 Ledsen Amanda men jag tycker Glanni har mycket skönare galopp. ;)

Sen när jag kom tillbaka ställde jag honom i en box så han kunde få äta upp sitt hö medans jag, Ida och Sofia var ute o red. :) (Men han var inte klar när vi kom tillbaka. O.O)

Vi red på stubbåker och bredvid åker. På åkern galopperade vi, åååh så kul! :D När vi galopperade tillbaka på åkern var jag först, heh. Då vart det full fart, asså sken. Fick verkligen inte stopp på honom, så jag försökte få honom att gå in på en volt då sakta han ner. x3

Trodde fan Erpur skulle skena mer än mig eller något, men nej Glanni var piggare och snabbare. 8D (eller så ville han bara hem. Tror mer på det. xo )


Det var super kul (btw, vi hade sadel, lol!), måste göras om. :D


Måste säga att dom här stall dagarna blir längre, vi är där från typ 11 till 5, heh. ;p

Glanni o Dagur. :3


Näe, nu ska jag fixa mina naglar och snart äta. Hejdå. ^^ 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards