dearelin

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 18:28

 

Hiss!:

• Hästar

• EMD

• Hjärtan

• Killar som skyller på en fast man inte har gjort nått x)

• Pengar

• Soliga dagar

• Att vinna!

 

Diss!:

• Engelska

• Snön som ligger kvar på marken

• Trasiga skor

• Få mascarborsten i ögat

• Missa bussen

• Ligga låååååångt efter i matten

• Va med en kompis fast man inte vill det

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 18:25

  Akta er för mig & Ella, vi är blodsugande VAMPYRER! >:D

Nä, men vi är snälla och driker bara djurblod ^^

Men ibland kan det vara gott med ett glas människo blod ;)


Bilden av Ella <3

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 18:20

Jag vet, jag vet...

Jag är seg på att göra inlägg, men jag har inget att skriva om :/

Ska försöka skriva mer, kommer nog göra lite hiss & diss och lite "dagens låtval" ellr något sånt ;)


Men snälla tröttna inte på att följa min blogg, jag gör mitt bästa! <3


  Min sötaste katt Leo :33 <33

Av Elin Pettersson - 30 mars 2011 15:34

Ja! Nu ska ni komentera det ni tycker jag ska skriva mer om, så ska jag försöka få in allt ;)

Jag kan skriva om nästan vad som helst! Men snälla, inga oseriösa eller äckliga ! Sånt kommer jag inte skriva om! ;oo


Men annars så är det bara komentera vad ni tycker c;


 

Av Elin Pettersson - 30 mars 2011 15:29

Hej c:

Idag i skolan när vi satt och läste, det var helt tyst så helt plötsligt så började branalarmet tjuta x) Alla skrek; JA!

Hahahh, det var bara brand övning, tror jag xs

Men tack vare det missade man lite av lektionen, fast när  vi gick in igen så var det nästan en halvtimme kvar tills vi slutade -.-

Men alla gick lungt till fotbollsplanen, ingen sprang, heh ^^


Nu sitter jag hemma och lyssnar på den låt jag har nördat i all evighet: "There's a place for us" med EMD <3

När mamma kommer hem ska jag äta och byta om till ridkläder sen är det dax att åka till ridningen ;)

Nice assöööö 8D


Aja, byebye (:

Av Elin Pettersson - 29 mars 2011 18:39

Ah, nu har jag klippt mig xs

Mina toppar var VÄLDIGT slitna så vi tog typ 4 cm...

Hon klippte lite uppklippt och fixade lite vid luggen, sen var det klart :)

När hon började ta längden tänkte jag: "MITT HÅR MITT UNDERBARA HÅÅÅÅÅR!" Ungefär så ;)

Det är kortare än vad jag hade förut, nu när jag ska "dra" ner mitt hår lite så går det fortare slut ;( *snyft*

Men det blev iaf ganska snyggt ;)

    Ni kanske inte ser någotn skillnad, men det ÄR det ;)

Vart det snyggt? c: Komentara vad ni tycker! :D<3

Av Elin Pettersson - 27 mars 2011 17:55

YES! Äntligen har jag fått åka till Hööks och köpt det jag ville ha :D

Jag har jämt tjatat på mamma på Söndagar att vi ska åka till Hööks för vi ändå inte har något att göra men då säger hon : "Det är stängt"  Suck liksom -.-

Så nu efter tävlingen så åkte vi till Hööks och då visades det att Hööks var öppet till 5 -.-


  En borste som är bra när hästarna fäller :)  Hovkrats ^^


Vi skulle kolla skor åt mig men jag är så himla petig så det blev inga x)

Heheh xs

Av Elin Pettersson - 27 mars 2011 17:30

Nu är jag hemma :)

Jag var ju på tävling idag, om ni minns det? ;o

Iaf, jag tyckte jag och Tomas dansade bra. Men vi gick inte direkt till final, utan vi fick en andra chans ^^

Det gick inte så bra det heller :/

Vi kom inte till final D:

Aja, huvudsaken är att vi är nöjda :3

Vi får siffror på hur bra vi dansade från 1-5.

1 = Jätte bra, du får vidare direkt!

2 = Bra, vidare

3 = Når inte till att gå vidare

4 = Inte vidare

5 = Ni gjorde något jätte fel, går inte vidare.

Och det är 3 dommare och vi får alltid samma siffror, 4 4 4 -.- FAAN ASSÅ!


Några bilder:

  Halsta salen :)   Där är jag & Tomas ^^   Jag, Tomas, Nora & Stefan (:  Där är jag, Tomas, Nora & Stefan ;)


Bättre lycka näste gång, eller hur ;)

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards