dearelin

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Elin Pettersson - 25 mars 2011 19:24

Japp, och vad händer då?

Jo, då börjar VAMPIRE DIARIES! :DD♥

Fett bra! Det slutade ju fett spännande förra gången ! Kommer ni ihåg?

Det slutade med att Damon var ju typ full och skadade en människa, ooups... nu börjar han igen, han som var så duktig :s


Aja, vi får se snart vad som händer! :D

LÄÄÄNGTAAR! :DD

 

Av Elin Pettersson - 25 mars 2011 18:38

AAAHHHH!

EMD är i tidningen om deras konsert! AAAHHH! Fan vad jag hatar hon/han som skrev det! :@@@


KOLLA SJÄLVA! :

    :@@@  AAAHHH! FAN ASSÅ! :@@ :''(

Jag tyckte de var såå himla bra och fick igång publiken bra! :c <3

Av Elin Pettersson - 25 mars 2011 18:24

Nu får ni alla svar på era frågor! :D

Men det var några som hade frågat lite usch frågor, så dom har jag tyvärr inte med :s

-------------------------------------------

Från: anonym

Fråga: Hur lång e du? hur mycket väger du? vad sminkar du dig med för smink? Hoppas att jag får svar :)¨

pöss<3

Svar: Jag är en liten kortis och jag är ca 151 cm c: Jag vet inte hur mycket jag väger, hehe. Jag använder mascara och täckstift när jag sminkar mig ;)


Från: frida

Fråga: vilket pogram har du gjort din header på? den är fin :)

Svar: Jag har inte gjort headern, utan det är min kompis Ella :) Ni får fråga henne ;)


Från: ullabellahellavellaschvälla...

Fråga: Hej! Hur många har du varit tillsammans med? Vilka är dina bästa vänner? Av alla dina bästa vänner vem har du kännt längst?

Svara vetja ;)<3

Svar: Jag har inte varit tillsammans med nån, jag har inte funnit den rätta än ;) Mina bästa vänner är Ella & Hanna <3 Av Ella och Hanna har jag kännt båda nästan lika länga, men jag har nog kännt Hanna lite längre ;)


Från: ella♥

Fråga: hejhej koo ^^ här är min fråga: varför är jag bääst? ^^  haha klura på den du ;) heiidooo<3

Svar: Hahah, Ella gris x) Du är bara bäst, det finns inget varför ;)<3


Av Elin Pettersson - 25 mars 2011 18:17

Igår var jag som sakt i EMD konsert !

De var sjukt bra, och vi hade sjukt kul! :D<3

Jag och Ella vinkade, klappade och skrek hela tiden ttyp! ♥

Så nu har jag lite ont i halsen x) Men det var det fan värt! :D

Danny och Erik kollade på oss! :D Vet inte om Mattias gjorde det ;o HOPPAS DET! :D<3


  Mattias :3 <3   Danny, Mattias & Erik! :D<3   :DD<3   Erik :3 <3  LOVEU!<3


Allvarligt, efter den här konserten blev EMD mina idoler! ;D♥


Jag måste oxå tillägga att dom är så snygga c: <3

Konserten var bäst! Så säg inget annat, tack (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards