dearelin

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Elin Pettersson - 20 mars 2011 18:52

Ja! Nu ska jag ha frågestund!

Ni får ställa vilka frågor somhelst jag svarar ärligt! ;)

Men ni behöver inte hellre bara ställe frågor, ni kan oxå skriva vad ni tycker jag ska skriva mer om ;)

Ställ frågor om VAD ni VILL och jag kommer svara på fredag ;)


Släng in en fråga på komentarer, på detta inlägg ;)

 

Lyyckaaa tiiiill! :D


Av Elin Pettersson - 20 mars 2011 15:45

Igår hade jag tjej kväll, det var därför jag inte kunde skriva något ;o

Iaf, tjejkvällen var fett nice ;) Först så va jag, Reneé, Elin, Therese och Mariam hos Reneé och bubblade bubbelpool och bastade (: Där åt vi oxå pizza ;d Jag ville ha kebabpizza, men den pizzerian hade inte kebab :( *snyft*

Efter vi hade vart där i två timmar typ så åkte vi hem till mig och förberädde allt snacks och läsk ^^

Sen kollade vi på film! :DD

vi började med "Coroline", en liten läskig film. :3 Efter den såg vi "Tusen gånger starkare" . Efter den såg vi nån som shoppar för mycket, kommer inte ihåg vad den heter xp Efter dom tre var klockan typ 1.00 O.o XD

Då ville Elin och Mariam sova dom låg på madrasser nedanför och jag, Reneé och Therese vi var inte ett dugg trötta, så vi kollade på "Carrie" , det var en skräck film ;oo

Sen satte vi på "Trassel" då somnade vi alla ^^ Men vi var vakna till 5 ttyp xD


Och jag är inte ett dugg trött nu! :DD

Sen när vi vaknade, kollade vi på "Tressel" för ingen såg ju klart den, för vi somnade. Efter den kollade vi på "Stjätte sinnet" det är en skräck film, men den är inte läskig -.-


Bilder! :D

  Här är alla i bubbelpoolen :D<3   Reneé ^^ <3   Här äts pizza :d <3  

SNACKS!<3


Hejdooo ^^ <3


p.s Tack alla som orkar läsa! x)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards