dearelin

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Elin Pettersson - 26 mars 2011 18:31

I morgon ska jag tävla i bugg i Halsta :s

Det blir första tävlingen den här terminen!

Jag och Tomas har bara hamnat på pallen (trea) en gång :/ ^^

Det brukar inte gå så bra för oss, men vem vet... Imorrn kanske det går bra ;)


Jag och Tomas:

 

Skit ful bild, iaf på mig! xs


Aja, önska mig ett lycka till! :D<3

Av Elin Pettersson - 26 mars 2011 17:59

Nu är jag hemma från shoppingen :)

Jag fick vänta i typ 5 timmar innan vi kunde åka -.-'

Men tillslut kunde vi det :D

Heheh, det hände en liten sak xoo Såhär var det: Jag och Elin satt på en bänk och då kom det några araber som var typ 96:or kanske, och de satte sig bredvid oss och en av dom bah: Hej, kan jag få ditt nummer? Han sa det till Elin men jag sa oxå nej x)

Sen sa han till Elin: Jag ville bara säga att du är jätte vacker. *smile* Elin: Eh, tack

Arab: Du är jätte fina tänder. Elin: Aha, tack...

Sen sa han en till sak, men det ska jag inte säga XDD

Aja, vi träffade oxå Jesper och hans kompis :) Kulkul ;)


Det hände lite mer saker, men orkar inre skriva. ^^

Jag shoppade:

  Strump byxor (:  Tröja (:


Fina ? ^^

Av Elin Pettersson - 26 mars 2011 10:22

Heheh, ja.

Just nu nördar jag låten "There's a place for us" med EMD <3

Av Elin Pettersson - 26 mars 2011 08:37

Idag kunde jag inte åka till stallet för att ingen kunde köra mig dit! :(

Men då istället så ska jag till stan med Elin :D

Hon har först tennis träning från 10-11 så vi åker efter :3

Vi ska shoppa loss!

Klockan är nu 08.46 så det är ca 3 timmar kvar tills jag ska åka xs

Aja, jag har ju datan och tv:en ;)


Önska mig ett lycka till med shoppingen! :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards