dearelin

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:53

Fotade idag i det awesome vår vädret! Bilderna vart bra, för att vara en vanlig digetalkamera. ;)

Men ah, ENJOY. ;d

                             


Komentera? :3  

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:44

För ett tag sen körde vi hem Hanna. Vi åt hos dom innan vi åkte hem igen.

Dagarna hon var här var gryma! As kul. Vi hade vårat lilla "schema" typ. ^^

• Hanna väckte mig

• Vi ligger och latar oss lääänge

• Går upp sitter en stund vid data

• Går  och tar fram frukost på en brika och går ner

• Ser på Twilight medans vi äter frukost

• Ser klart på Twilight

• Spelar TV spel.

• Går upp, datan.

• Cyklar


Ja, så går det runt. ^^ 

Men vi shoppade, såg på bio. Vi såg på "En gång i Phuket", den var bra. Rolig. :)

Hanna såg Twilight för första gången för någon dag sen. Först var hon jätte emot det, nu älskar hon det. cx

Så vi har sett Twilight 2 ggr, New moon 1 gång, Eclipse 2 ggr och Breaking Dawn part 1 1 gång. ;p


Niceiga dagar må jag säga. c8

<3  

Av Elin Pettersson - 26 februari 2012 18:20

Hanna kom ju igår. Vi badade och kollade på "Poppins pingviner". :3


Och idag åkte vi till Erikslund och shoppade lite småttogott. Jag köpte en jeans shorta och ett linne, AS SNYGGA. Vart helt kär i dooom. ♥

Har inte bild på dom men ni kommer säkert få se dom någon gång. ;)


Vi hade tänkt att se på Insidious kväll men Hanna fega ur... Så vi kommer se på något annat... cx


I morgon ska vi iaf på stan sen biiiooooo, yeah! 

nä nu ska vi ner i källaren och se på film eller spela tv spel eller något skojj. :) SES.

aw. <3  

Av Elin Pettersson - 24 februari 2012 17:18

Äntligen sportlov! 

Har gjort två prov och redovisat idag, jag förkänar verkligen en paus. ^^

Imorgon ska jag till stallet och sen kommer Hanna. :D

Vi ska gå på bio, stan, spa och bada i vår utebadkar. As nice!


Sen vet jag inte riktigt vad jag kommer göra. Ska nog iaf se på bio (igen) med Tessan och Elin.

Och jag kanske ska vara med på tolk dagen i stallet, om det är någon snö vill säga. Hoppashoppashoppas. :3


Aja, snart ska jag dra till Ella. :) Så måsta fixa lite saker, ciao!

Hah, aw. Jag röstar också på Damon. <3   

Av Elin Pettersson - 21 februari 2012 15:36

En av dom bättre faktiskt. :3

Mycket skratt och jag kände mig mer socialare, heh, om ni fattar vad jag menar. ^^

Lektionerna var helt okeja, jag jobbade och det gikc bra. Snackade med andra polers och skrattade as mycket. :D

Visst läraren fick säga åt oss nån gång ibland, men... vafan vi har ju kul! :( Vi pluggade ju samtidigt... x3


Imorgon är det friluftdag... Ingen lust alls. Vi ska spela fotboll på förmiddagen och antingen åka skridskor eller gå typ 1 mil.. Jag ska gå 1 mil. Jag HATAR verkligen skridskor, det har jag gjort ända sen jag var liten. EUW. >.<

Men ah, längtar inte iaf. 

Men sen är det ju RIDNING. yeaj. Det kommer bli nice iaf. ^^

 

Av Elin Pettersson - 20 februari 2012 20:32

Har ju mejlat till en tävling men inte fått något svar. Väntade mer än en vecka!

Och idag kollade jag mejlen igen, och gissa vaaad?! :D JAG ÄR ANMÄLD. As nice, ååh. Längtar som in i bomben. :3

Men jag är typ redan liiiiite nervös. Det är ju liksom min första tävling, uuuuhh. xs

Aja, ska bli grymt kul!

aaah, det är bara två veckor kvar så, hehehehehehhe. ^^

     

Av Elin Pettersson - 19 februari 2012 15:23

Kom typ nyss hem från Zetor. :)

Tog en liten promenad med honom, sen släppte jag honom i paddocken för att testa lite markarbete. Om han kunde följa efter mig i båda skritt och trav. c:

Han följde efter i skritt och en gång i trav. :D

Sen stog jag bredvid honom och gjorde något mellan hans framben, så högg han efter mig. :( Vet inte om det var hot.

Men jag hade tagigt bort handen och klappade honom på halsen då bah, ATTACK. Fast han bet mig aldrig. xo


Aja, sen tog jag in honom och borsta på honom, sen släppte ut honom. ^^

Mamma tog lite kort när jag hade honom i paddocken. :)

           

Gölligöll. ^^  

Av Elin Pettersson - 17 februari 2012 14:25

Idag var det sista prao dagen. Vi tog prover som vanligt, åt lunch sen körde pappa hem mig. :)

Det fanns inget för mig att göra på jobbet och jag skulle plugga. Så nu har jag läst igenom engelskan. ;)


As fint väder, känns som vår! Solen skiner, snön smälter och fåglarna kvittrar. <3

När Nora kommer hem ska vi ta o gå ut o fota lite. Kommer lägga ut dom här såklart. ;)


Lyssna på den här låten, den passar ;) Here comes the sun. 

Den är sjukt bra, speciellt när sommaren är på väg. ^^

 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards