dearelin

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Elin Pettersson - 3 februari 2012 20:14

Här är en blogg jag vill att ni ska kolla in. ;)

Hannas blogg, klicka HÄR för att se den. ^^



Av Elin Pettersson - 3 februari 2012 19:20

Heh, inte så där super snyggt. Är nybörjare men det får duga. ;)

Snyggt? Heh, njaaaa? cx

Aja, vad tycks? ^^ 

Av Elin Pettersson - 3 februari 2012 16:15

Vet inte vad jag ska skriva här men Hanna sa nyss på skypa att jag skulle reklama att hon kan göra headers åt er folkers där ute. :)

Hon är faktiskt väldigt bra enligt mig och Hanna, heh. ^^ Så om ni vill ha en header av henne säg till mig på en komentar så fixar jag det. Vet inte hur ni ska få tag på den men jag tror jag lägger ut den på ett inlägg så är det bara att ta den . ;)


Imorgon ska jag till stallet men kommer nog inte vilja ha nån lust om det är as kallt. ;(

Ida, Amanda eller Nora kommer inte. Gulay kommer kanske inte heller så jag kommer rida själv. Fast Sofia och Erika är nog där men jag måste nog ändå stanna på gården och träna på höger galopp som Jannicke sa. ^^


aja det löser sig.. På söndag.. jaa vad ska jag göra då? Vettefaaan. ;o vi får se. ;)


Här är ett smakprov på hur Hannas headers kan se ut. ;)

För att det  där röda sträcket är där är för att ingen av er ska vilja ta den, okok? ^^

Men jag tycker den är snyyyygg. :3 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards