dearelin

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Elin Pettersson - 12 februari 2012 20:29

Hiss:

Slalom, för det är så himla kul att åka ner för backarna. :D

Ian Somerhalder/Damon Salvator, för att han är så hiiiimla söööööt. :'3

Kreta, för det är så underbart där.

Systemkamera, för det är BÄST.

Diss:

När det där händer med strumpbyxorna, för att det är så drygt.. -.-

När pennan går sönder och det är din sista. -.-

Spindlar, eeeeuuuuw läskiga. :(

Folk som är utklädda till kaniner, usch, dom är jätte läskiga. >.<

Av Elin Pettersson - 12 februari 2012 12:21

Kom nyss hem från stallet. Inte åkerby, utan ett annat stall. ;)

Min mammas jobbar kompis har en egen gård och de har en schettis som inte får nån mortion. :(

så hon frågade min mamma om jag vill komma och testa lite. Jag sa ja såklart!

så idag var jag där och tittade, red lite på honom. Han heter Zetor . :3  Han är gosig och han ska gilla att bli riden. När jag red honom så ja, det gick väll okej. Jag skrittade mest. Fick rida barbacka för de hade ingen sadel till honom. Skulle ta första traven, oh shit, han tar ju så små steg så traven blir jätte skumpig. Jag ska säga dig, det var inte lätt att hålla sig kvar. Jag glad åt sidan och då tänkte han börja galoppera så POFF. Ligger jag där på marken. ^^

Hah, det var inte långt ner till marken iaf. ;p

Tror inte han är så jätte van att bli riden för när man hoppade av så spruttade han iväg och han var lite svår styrd eller ah.. kan inte förklara så bra. cx


Jag hoppade av sen och tog lite kort på honom och testade om han kunde följa efter mig utan att jag höll i honom. Ja, ha följde efter mig. Han hade huvudet i min rumpa typ. x) Aww, as gullig.

Men jag ser mer framimot att testa frihets dressys och lös hoppa. :D

     

Söt, eller hur? :3  

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards