dearelin

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Elin Pettersson - 8 februari 2012 20:49

Gick as bra idag! :D

Vi tränade inte framdelsvändningar utan vi tränade TÖLT. :D

Glanni hade as fin tölt, det var verkligen AWESOME. <3

oooooch, vi skulle galoppera på lång sidorna en några gånger.. ooooch...ooooch FICK UPP GLANNI I HÖGER GALOPP PÅ EN GÅNG! GASH, han är så underbar min Glanni. :')

Och Jannicke berömde mig mycket också. Känner mig duktig och är mer peppad inför tävlingen den 3 mars. :3

Älskar att få beröm. ^^


Längtar sjukt till på lördag och sjukt till 3 mars. :D Jag och Amada ska bara KÖTTA, yeeaaaah. >:D

gölligöll. :3<3  

Av Elin Pettersson - 8 februari 2012 16:41

Ska snart åka till stallet och rida lektion. :)

Vi kommer träna framdelsvändningar.. suck inte sådär as kul men det är bra träning. c;

Kommer rida Glanniii. :3 Ja jag vet.. Jag skulle rida olika men men... jag känner att jag behöver öva på det med Glanni. >.< Tar en annan nästa gång, kanske, brorpå vad vi ska göra. ^^


Sitter nu o skypar med Hanna. Ah, hon är inte sådär jätte social, hon kollar på videos på youtube. -.-

Jag ska ju liksom gå snart borde inte hon prata med mig då? cx

Aja, vem bryr dig.. HAHA, hon börjar väll snacka med mig snart. ;)

 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards