dearelin

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Elin Pettersson - 6 februari 2012 17:49

Var i stallet igår. Igen. :)

Hade en igen ridning och Amanda skulle ut så, varför inte? ^^

Jag och Amanda hade tänkt oss en avsnappnande fin dag utan jobb, och då messar Jannicke att vi kan fylla på vatten till stona... okejokej visstvisst. c: Men såja, då var slangen frysen... Så vi fick ta in den i sadelkammaren för att den skulle tina, sen skulle jag och amanda skynda oss med den till där man får vattnet så att slangen inte skulle frysa igen. Vi sprang, vi var super snabba men ändå så kommer det inge vatten bara några droppar. -.-

Så jag, Amanda och Jannicke försökte tina upp den i säkert över 1 timme, suck. Men tillslut fick vi fart på den och vi kunde äntligen rida iväg!


Jag fick rida Svala, Amanda Gola och Jannicke Saga. Vi fick ha en varsin handhäst. Jag hade Von, amanda Osk och Jannicke Frida. Och Sunna och Dis förljde också med. :D

Men allt gick inte sådär jätte bra. xo Von gick på andra sidan av ett träd så jag tappade henne, det gjorde hon säkert 2 gånger, nästen 3. Jannicke tappade Frida... Dis, Sunna o Frida sprang iväg... Jag tappade Von igen... Fick inte tag på von så jag slapp handhäst hem. cx

Heh, det har gått bättre men det var kul. :)


Sen när Amanda åkt gick jag hem till Gulay och åt lite tårta. ^^ Sen försökte vi få ut is från en tunna.. men det gick inte så bra, lol. cx


Längter redan till lördag, jag och Amanda har planerat rätt mycket. :3

Skita kul!

aja, måste dra. CIAO. <3

Min fina Glanni. <3   

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards