dearelin

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Elin Pettersson - 1 februari 2012 21:03

Nu  har jag haft min första ridlektion för terminen! ^^

Gick väll helt okej. Red barbacka. :)

De kan äntligen stå inne i stora stallet när de gjorde om, nu har Glanni en liten fin box. :3 

Men iaf, vi hade lite gångarts träning typ. Eller ah, mjukstart. x)

OCH ÄNTLIGEN FICK JAG UPP GLANNI I HÖGER GALOPP PÅ ANDRA FÖRSÖKET, WOW säger jag bara. :D

Han har varit jätte envis med det. Men Jannicke hade berättat att han hade fått massage, nålar och något mer för att det ska hjälpa, det gjorde det! :D

Och det var mitt mål också, yes. Ett mål uppfyllt, nämen. cx

Jannicke sa att det kommer bli mer hårdträning för dom som vill börja tävla men även för dom andra också, och jag vill gärna tävla. ^^


aja, jag är nöjd och tjejerna är gryma. ♥ 

En sak som är dåligt är att vi är 7 st i gruppen... asså det är många på den lilla gården vi tränar på... :(

Aja...

♥  

Av Elin Pettersson - 1 februari 2012 16:43

Ny design. ^^

Orkar inte med rosa bara, uusch, heh. :3


Aja, vad tycks. :D

Av Elin Pettersson - 1 februari 2012 15:45

Idag är det säsongs premiär på åkerby för första ridlektionen. :D

Kommer bli chill. Ska rida Glanni, heh ofc. Fast jag ska nog rida olika för att ah... eh... testa olika. ^^

Men första och sista lektionen på terminen ska jag ha Glanni. :3

Men jag tror nog att Jannicke för överraska mig nästa gång. :)


Skypar med Hanna just nu men ska nog snart äta och sen åka till stallet. c:


Imorgon är har vi studiedag också. :D Då ska jag, mamma o pappa ROME. :DD YEAH! As nice, huh?!

Fast det hade varit liiite roligare om nån kompis följde med... :/ Aja, kommer bli kul iaf! Slolom är så roliiigt! ♥

 

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards