dearelin

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elin Pettersson - 4 februari 2012 15:40

Åkte till stallet vid 10 tror jag.. 

Tog in Glanni, gav honom mat. Medans han åt mockade jag lösdriften och fyllde på mer halm. :)

Mamma var med och hjälpte till. Sen sadlade jag o sånt, och tog ut honom på gården.

Jag tränade på höger galoppen och det gick bra. :) Fast ibland vart jag lite osäker om jag hade rätt galopp men jag tror det. ;)

Han lyssnade bra och var frammåt. :D

Sen när jag hade travat av honom fick mamma skritta av honom. ^^ Jag ledde henne eftersom hon var livrädd att han skulle galoppera iväg, men det skulle han ALDRIG göra. ;)

Han halkade lite sådär smått en gång och hon dog nästan. -.- Eller ah, hon tyckte det var sjukt läskigt. cx


Jag har funderat på att börja träna Glanni från marken att han ska följa efter mig! Jag testade in till boxen efter ridningen och ut till hagen och det gjorde han. :D

As kul jue! vill träna mer på det och så han kan lita mer på mig, det skulle vara nice. ^^


Mamma tog några snygga bilder också!

                       

Mamma & Glanni. ;)


Var ca 15 minus men det var skönare än jag trodde. ;) Ännu en dag lyckad! ♥

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards