dearelin

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

vad ska jag skriva här?

Av Elin Pettersson - 3 februari 2012 16:15

Vet inte vad jag ska skriva här men Hanna sa nyss på skypa att jag skulle reklama att hon kan göra headers åt er folkers där ute. :)

Hon är faktiskt väldigt bra enligt mig och Hanna, heh. ^^ Så om ni vill ha en header av henne säg till mig på en komentar så fixar jag det. Vet inte hur ni ska få tag på den men jag tror jag lägger ut den på ett inlägg så är det bara att ta den . ;)


Imorgon ska jag till stallet men kommer nog inte vilja ha nån lust om det är as kallt. ;(

Ida, Amanda eller Nora kommer inte. Gulay kommer kanske inte heller så jag kommer rida själv. Fast Sofia och Erika är nog där men jag måste nog ändå stanna på gården och träna på höger galopp som Jannicke sa. ^^


aja det löser sig.. På söndag.. jaa vad ska jag göra då? Vettefaaan. ;o vi får se. ;)


Här är ett smakprov på hur Hannas headers kan se ut. ;)

För att det  där röda sträcket är där är för att ingen av er ska vilja ta den, okok? ^^

Men jag tycker den är snyyyygg. :3 

 
 
Tiiimonbror

Tiiimonbror

8 februari 2012 14:50

AMEN ASS SNYGGTTTT JU :o men så där vill ja oxå ha , hälsa vem fan de nu var att de var snyggt :3<3<3

http://a-manda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Pettersson - 2 mars 2012 10:15

Nu har  jag bytt blogg som jag har funderat över länge. Har bytt till blogg.se så det är lite anorlunda. Håller på att lära mig lite mer. Men jag vet hur man gör inlägg, lägger ut bilder, lägger ut videos och kollar komentarer. ;)   http://behi...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:53

Fotade idag i det awesome vår vädret! Bilderna vart bra, för att vara en vanlig digetalkamera. ;) Men ah, ENJOY. ;d                                 Komentera? :3   ...

Av Elin Pettersson - 29 februari 2012 20:44


För ett tag sen körde vi hem Hanna. Vi åt hos dom innan vi åkte hem igen. Dagarna hon var här var gryma! As kul. Vi hade vårat lilla "schema" typ. ^^ • Hanna väckte mig • Vi ligger och latar oss lääänge • Går upp sitter en stun...

Av Elin Pettersson - 26 februari 2012 18:20


Hanna kom ju igår. Vi badade och kollade på "Poppins pingviner". :3   Och idag åkte vi till Erikslund och shoppade lite småttogott. Jag köpte en jeans shorta och ett linne, AS SNYGGA. Vart helt kär i dooom. ♥ Har inte bild på dom men ni ...

Av Elin Pettersson - 24 februari 2012 17:18


Äntligen sportlov!  Har gjort två prov och redovisat idag, jag förkänar verkligen en paus. ^^ Imorgon ska jag till stallet och sen kommer Hanna. :D Vi ska gå på bio, stan, spa och bada i vår utebadkar. As nice!   Sen vet jag inte riktigt va...

Presentation


Lalalal, släng in en komentar. Eller följ. VÄLJ. Nejmen, läs iaf. ^^

Fråga mig

30 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards